?

Log in

Love rockin out's Journal [entries|friends|calendar]
Love rockin out

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[05 May 2005|10:40pm]

paparazzi1217
[ mood | down ]

yeah this thing is like totally dead...I love my music but when no one talks..there is complete silence..oo what now..lol..wise wisdom from the mouth of Julie..si that possible?..hmmm....idk..comment...

<3 Julz

order a pizza

[30 Apr 2005|10:00pm]
bardo_27
[ mood | cranky ]

well this community died.

order a pizza

[28 Mar 2005|08:28pm]

supa_danman
PROMOTE!!! you ungrateful little sea otters!
1 ate their pizza|order a pizza

[27 Apr 2005|09:17pm]

supa_danman
[ mood | high ]

well since this is a musical/rock community.. itll make sense to add..
progress in my guitar building. i had finished the body, BUT it was just all wrong. my gramps had cut it out without a template or anything and we needa start over.. ill post pics when i stop being lazy...

1 ate their pizza|order a pizza

Okkie [24 Mar 2005|02:30pm]

sweetblood16
[ mood | content ]

First...I 2nd Rachey's AAR entry.

Now...I must say that My Chemical Romance has a new music video out for Helena!  You can see it at AOL Music or Yahoo, but I'm stupid and don't know how to put it here.  Yah, so....That's just amazing and you should all check it out


*Heather <3

***Oh, and if u say he sounds like a pansy again well pssshhhhh on u, ur a pansy!  hahaha, jk jk, but really...don't.  lol...............Actually, I think the one guitar in the band says pansy on it...but still.....



*Update*

I'm gonna try to be smart here, and no doubt fail, it should show Helena by My Chemical Romance...

Video code provided by MusicVideoCodes.com


and I'm gonna put one on my journal too if this works...
2 ate their pizzas|order a pizza

[13 Mar 2005|09:58pm]

supa_danman
ok everybody.. sorry about the relapse of cool-osity of the community, everything will be nice and cool-ified as soon as i fix something on my own..
5 ate their pizzas|order a pizza

I love it [12 Mar 2005|11:45am]

gandalfthegrey2
[ mood | mad ]

Julie makes a comment in the community and it dies for two weeks.....lmao......

2 ate their pizzas|order a pizza

Yeah [28 Feb 2005|07:32am]

paparazzi1217
[ mood | indescribable ]

OK, i think you all know who I am, so I won't say who I am because you already kno...but anyways

AC/DC are the best...Back in black all the way...and Supertramp....gotta love teh logical song....

I must give credit to my love of these bands to my cousin Amanda..she instilled it in me....lol....is there someoen else who did? Nope I think it was Amanda.....ok

<3 Julz

order a pizza

[26 Feb 2005|11:10pm]

gandalfthegrey2
i found this survey of your music library.......

How many total songs?
264 (20:37:58, 1.18 Gigs

How many artists-59

How many albums- 100

Sort by song title - first and last?
2112- Rush
The zephyr song- RHcp


Sort by time - first and last?
Eruption- Van HAlem(1:42)
A change in seasons- dream Theater (23:08)

Sort by album
AC/DC live
World of Good- Saw DOctors

Top five played songs?
Ozzy Osbourne- Crazy Train
Dire Starits- Sultans of Swing
Guns N Roses- Welcome to the jungle
AC/DC- Back in BLack
Dire STarits- ROmeo and Juliet

Which artist has the most songs? AC/DC-21

Find 'sex', how many songs show up? 0

Find 'death', how many songs show up? 0

Find 'devil', how many songs show up? 2
Running with the devil- VAn HAlen
Sympathy for the devil- Rolling Stones

Find 'heaven', how many songs show up? 3
Heaven and Hell- Black Sabbath
Stairway to heaven- Led Zeppelin
Knocking on Heaven's door- Guns n roses

Find 'hell', how many songs show up? 4
Highway to hell- AC/DC
Highway to hell(live)- AC/DC
HEaven and Hell- Balck Sabbath
Hells Bells- AC/DC
Find 'love', how many songs show up? 5
I wanna know what love is- Foreigner
PEace, Love and Undertsnading- Elvis COstello
Whole Lotta love- led zeppelin
I useta Love her- Saw doctors
I'd Love to kiss the bangles-Saw doctors
2 ate their pizzas|order a pizza

[26 Feb 2005|07:51pm]
bardo_27
[ mood | busy ]

so yeah
you wanna hear some good bands?
Snow Patrol and Paper Street Saints
okay
I'm done for now
bye

order a pizza

[25 Feb 2005|05:25pm]

sweetblood16
[ mood | Happy ]

Okay...just 5 favorite bands...I'll do recent ones then...

1. Straylight Run
2. The Used
3. Hawthorne Heights
4. The Killers
5. Taking Back Sunday


 

Straylight Run Lyrics...Because I need to learn how to use this and its my IconCollapse )
3 ate their pizzas|order a pizza

5 bands [25 Feb 2005|05:12pm]

gandalfthegrey2
umm... lemme think

Deep Purple ( u didnt see that comin)
Black sabbath
AC/DC (u didnt see taht one either)
Rainbow

im stuck for the last one.....
so many to b my fifth favorite......

i choose you pikachu...er the who....

so

Deep Purple
Black sabbath (satanic)
AC/DC (half satanic)
Rainbow (half satanic)
The who
.....well thats my five bands
3 ate their pizzas|order a pizza

Fav bands [25 Feb 2005|04:49pm]
bardo_27
[ mood | content ]

eh..I joined this communtiy
mainly because of Heather (no offense dan..haha)
so..5 fav bands huh?

All American Rejects (my sweet layout)
Keane
Beatles
Hot Rodney
Blink-182

ohh..permission to post lyrics and crap?
sweet
eh..I'll post later

10 ate their pizzas|order a pizza

YOUR all powerful mod [25 Feb 2005|03:36pm]

supa_danman
[ mood | high ]

so.. apperently i am the all-powerful mod... that doesnt care.. oh well. ive got somethin... of all the 4 people here, post your favorite 5 bands, even if some arent rock.. post anything else you want with that, lyrics, but if you post lyrics, put it behind an lj-cut. well, get goin kids, 5 bands. or.... i dunno... ur out..

Metallica
AC/DC
Red Hot Chili Peppers
AFI
Kansas


and, changed the backround, vote, you like? im open to suggestions

order a pizza

The clash [25 Feb 2005|02:13pm]

gandalfthegrey2
Whoa im actually making a post relevant to the community name......

umm the clash is quite a good headbanging band......im blastin "SHould I stay or Should I go" cus im rlly bored....

and Heatehr good for u taht like your favorite band is comin to town for 2 dollars......all my favorite bands are like 40 yr olds now......
1 ate their pizza|order a pizza

My Chemical Romance & The Used Concert [25 Feb 2005|08:34am]

sweetblood16
[ mood | Tired...I Just Woke Up ]

THE USED / MCR $2 BILL SHOW - MARCH 1ST

MCR and The Used have just announced that they're going to be playing an MTV2 $2 Bill Show on March 1st at the Dome Theatre in Niagara Falls, NY. That's right - you can see the show for a mere 2 bucks. Tickets will go on sale this Saturday the 26th at noon EST at the Dome's Box Office and at Ticketmaster.com. Tickets WILL go fast, so hurry. The show will air on MTV2 on Friday, March 18th at 11pm Et/8pm PT.




------------------------------------------------------------------


Really really happy about that!

5 ate their pizzas|order a pizza

Hi [24 Feb 2005|07:47pm]

sweetblood16
[ mood | hmmmm ]

Hi, Okay...Well, we all know who I am...soo...I don't think random question are really nesecary...although I could steal some ones survey....haha

Pics that are funn...

I can't put in...someone wanna remind me of the img code??


*Heather <3

3 ate their pizzas|order a pizza

[24 Feb 2005|06:50pm]

supa_danman
... ill wait for people to show..
order a pizza

navigation
[ viewing | most recent entries ]